Marketing Commando

Tabutéma a politika a magyar kis és középvállalkozásoknak

Az idős nénik a legvehemensebb politizálók.
2022.03.10. 15:15 Olvasási idő: 4 perc

Egy Facebook-letiltás átlagosan 1,2 milliós kárt okoz a kkv-knak

A Facebook a magyar kkv-k harmadát tiltotta már le, és az 55 százalékuk semmilyen magyarázatot nem kapott.
2021.12.08. 10:53 Olvasási idő: 3 perc

Nem igazán érdekli a kkv-szektort a marketing

A mikro-, kis- és közepes vállalkozások mindössze egyharmada (32,8 százalék) folytat tudatos marketing tevékenységet, éves szinten átlagosan a forgalmuk 4 százalékát fordítva rá.
2009.09.15. 16:39 Olvasási idő: 0 perc

Hogyan építhet márkát hatékonyan egy kis- és közepes vállakozás?

Mintegy 50 kis- és közepes vállalkozás részvételével a TV2 műsorainak díszletei közt került megrendezésre csütörtökön a TV2 és Wolf Gábor kkv marketing szakértő közös tréningje. Az esemény célja az volt, hogy bemutassa, hogyan építhet országos márkát az egyre elérhetőbb TV reklámok segítségével egy kkv.
2009.07.20. 15:12 Olvasási idő: 0 perc

Wolf: Nem feltétlenül a legerősebb kkv marad fent

A válság kkv szektorra gyakorolt hatásait legelőbb a krízis epicentrumában lévő amerikai kis- és közepes vállalkozások tapasztalták meg. Wolf Gábor kkv marketing szakértő Washingtonban gyűjtött tapasztalatokat a válság kis- és közepes vállalkozásokat érő hatásokról.
2009.03.03. 10:33 Olvasási idő: 0 perc