reklám

Serena és a Nike összefogott a nőkért

A sportszergyártó mindig kitesz magáért, ha a gyengébbeket kell felemelni. Most közös reklámmal kampányolnak a női sport érdekében.

Idén is díjazták a legjobb marketingeseket

Idén tizenegy kategóriában lehetett pályázni, a legnépszerűbbek a márkaépítés, a tartalommarketing és az esemény alapú aktivációk kategóriák voltak.

A németeknél sem lesz dohányreklám

Az Európai Unióban utolsóként Németországban is betiltanák a dohányzás népszerűsítését. A Marlboro konszern elébe menne a dolgoknak.

A németeknél sem lesz dohányreklám

Az Európai Unióban utolsóként Németországban is betiltanák a dohányzás népszerűsítését. A Marlboro konszern elébe menne a dolgoknak, hogy az eurómilliókért hirdetett e-cigaretta-modelljét ne bántsák.

Dwayne Johnson a marketingesek álma

Dwayne Johnson vezeti azt a listát, amely megmutatja, hogy a reklámokból visszaköszönő hírességek mennyire vannak átfedésben az adott márka célközönségével.

Dwayne Johnson a marketingesek álma

Dwayne Johnson (Under Armour) végzett az élen azon a listán, amely azt mutatja meg, hogy a reklámokból visszaköszönő hírességek mennyire vannak átfedésben az adott márka célközönségével. A második Winnie Harlow (Tommy Hilfiger), a harmadik Reese Witherspoon (Crate & Barrel) lett.
Világgazdaság Piactér