reklám

Új reklámpartnert keres a BKV

Az idei első öt hónapban 256 millió forintot termelt a BKV-nak a járművein kialakított hirdetési helyek értékesítése. Ezt a tevékenységet a cég régóta kiszervezi, de most pontosabb szabályozást akar.

Új reklámpartnert keres a BKV

Az idei első öt hónapban 256 millió forintot termelt a BKV-nak a járművein kialakított hirdetési helyek értékesítése. Ezt a tevékenységet a cég régóta kiszervezi, de most pontosabb szabályozást akar.

Serena és a Nike összefogott a nőkért

A sportszergyártó mindig kitesz magáért, ha a gyengébbeket kell felemelni. Most közös reklámmal kampányolnak a női sport érdekében.

Idén is díjazták a legjobb marketingeseket

Idén tizenegy kategóriában lehetett pályázni, a legnépszerűbbek a márkaépítés, a tartalommarketing és az esemény alapú aktivációk kategóriák voltak.
Világgazdaság Piactér