Itt az ülő nyuszi – a húsvéti nyúlból eltűnt a húsvét a német láncoknál
A németországi Lidl és Aldi üzletekben a húsvéti csokoládé nyulakat ülő nyusziként reklámozzák, ami kiváltotta számos fogyasztó dühét. A közösségi médiában egyesek politikai üzenetet sejtenek az elnevezés mögött, és azon elmélkednek, hogy a diszkontláncok eltörölnék a húsvét kifejezést.

A húsvét a kereszténység legfontosabb ünnepének számít, a hívők Jézus Krisztus feltámadását és vele az emberiség megváltását ünneplik. A hozzászólók egy része emiatt leszögezte, hogy egyértelműen húsvéti nyuszinak kell nevezni az édességet. Mások ugyanakkor túlzónak tartják a felháborodást.
Egy X-felhasználó szerint egy márka évek óta aranynyuszinak hívja a csokit és nem váltott ki vitát. A Berliner Zeitung végül rákérdezett a Lidlnél az elnevezés hátterére. A cég azzal magyarázta a lépést, hogy a boltokban kaphatóak húsvéti nyulak és ettől függetlenül ülő nyuszik is.
A berlini lap nem részletezte, miért támad gyanú, hogy a húsvétot „kihagyják”. A német fővárosban közel egymillió bevándorló él, Németország népességének pedig körülbelül ötöde első generációs bevándorló.
Ha ez is bejön, a dubai csoki helyett tanulhatjuk az új szót: boba
Hónapok alatt forgatta fel az európai édességpiacot a dubai csoki, és kézenfekvő elgondolkodni rajta, a piachódításhoz felhasznált egyszerű receptet milyen termék ismételheti meg. A boba tea kézenfekvő jelöltnek tűnik, ráadásul nagyságrenddel erősebb berobbanási potenciállal:


