A mystery box alapötlete egyszerű: fizetünk egy összeget, kapunk egy csomagot vagy dobozt, amiben nem tudjuk, pontosan mi van – írta az Origo. A termékek lehetnek kis értékű apróságok, márkás darabok, de akár bóvlik is – ez a játék része. A vásárlás élményét sokan a szerencsejátékhoz hasonlítják: „Nem a termék a lényeg, hanem az izgalom.”
A TikTok és YouTube tele van „unboxing” videókkal, ahol influenszerek bontják ki a csomagokat, milliós nézettséggel. A Temu, Shein vagy Amazon mystery boxaiból már sok magyar felhasználó is rendelt – például 4000 forintért egy dobozt, amelyben random telefonkiegészítők és sminkek lapultak.
A kereskedők gyakran régről megmaradt, nehezen eladható termékeket csomagolnak össze „véletlenszerű” módon, így elmondható, hogy
a mystery box kiváló módja a fölös készlet kisöprésének.
Ráadásul a csomag értékét sokszor nehéz utólag ellenőrizni – így leginkább marketingfogásként tökéletes.
A teljes cikket ide kattintva tudja elolvasni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.