A ByteDance tulajdonában lévő TikTok csütörtökön bejelentette, hogy a Symphony Creative Studios nevű, generatív AI-videókészítő platformja világszerte elérhetővé vált minden hirdető számára, miközben a rövid videós alkalmazás igyekszik fellendíteni hirdetési üzletágát – írta a Reuters.
A Symphony Creative Studios, amely egy virtuális asszisztenst is tartalmaz, segít a felhasználóknak automatizálni a feladatokat a platformon történő tartalomkészítéshez.
A Symphony olyan eszközöket kínál, mint például
A TikTok a legújabb technológiai vállalat, amely mesterséges intelligencia által generált funkciókat épít be a hirdetési üzletágába, mivel egyre több márkát és marketingest szeretne magához vonzani.
Lelepleződött a féltve őrzött titok: kiderült, mennyi pénzt keresnek a magyarok a TikTokon – nem hiszi el
A TikTokból származó bevétel sokak számára valódi rejtély, nem véletlen, hogy több szervezet is vizsgálat alá vette már a platformot. Most viszont egy magyar tiktoker elárulta, hogy milyen egyszeri bónuszok járhatnak a nagy megtekintésű videók után. Ezek alapján megnéztük, hogy mekkora pénzeket láthat egy-két magyar tartalomgyártó.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.