
Üzleti sikerként könyveli el a GymBeam a környezettudatos átállást
Több, mint egyharmadával csökkentette szén-dioxid kibocsátását a GymBeam, a közép-kelet-európai régió legnagyobb fitnesz webáruháza. A cég ESG jelentése alapján a fenntarthatóságra való átállás üzleti növekedést és terjeszkedést is hozott a nekik – írják a közleményben.

Nagy előrelépést ért el a GymBeam a környezeti hatás csökkentése terén 2023-ban. Míg szén-dioxid-kibocsátását 36 százalékkal, energiafelhasználását 10%-kal, vízfelhasználását pedig 21 százalékkal csökkentette az előző évhez képest.
417 tonna hulladékot sikerült újrahasznosítaniuk a rendszeren belül, a tavalyi évben.
A cég közleménye szerint a jövőre nézve is ambiciózus célokat tűzött ki a környezeti hatások további csökkentése, a társadalmi kezdeményezések bővítése és a vállalati irányítási gyakorlatának megerősítése érdekében.
A fitnesz webáruház eladásai mintegy 175 millió euróra nőttek a tavalyi évben, ami 66 százalékos emelkedés jelent az azt megelőző évhez képest.
Termelőegységeinek méretét 1500 négyzetméterről 7000 négyzetméterre növelte a vállalat, amely lehetővé tette a gyártósoraik bővítését is, azaz mintegy 51 százalékkal a saját termékportfóliójukat is szélesítették.
A vállalat vezérigazgatója, Dalibor Cicman büszkeségét fejezte ki a tavalyi eredmények kapcsán:
a 2023-as ESG jelentésünk vállalatunk elkötelezettségének és kemény munkájának bizonyítéka. Arra törekszünk, hogy folyamatosan fejlődjünk azokban a mérőszámokban, amelyek a jövőben kiemelten fontosak.
Akárcsak a jégkorongban, nem az a fontos, hogy oda korcsolyázzunk, ahol a korong most van, hanem oda, ahol majd lesz – tette hozzá Dalibor Cicman.
A márka 10 évvel ezelőtt indult el, jelenleg 16 nemzetközi piacon van jelen, 1,9 millió aktív vásárlóval.

| Az ESG, vagyis az Environmental, Social és Governance mozaikszó egy gazdasági ernyőfogalom, melynek lényege, hogy az egyes gazdálkodó szervezetek tevékenysége fenntarthatósági szempontok alapján is komparatív módon és objektíven vizsgálható legyen. |




