BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
null

Reddit: új MI-eszközök segítik a márkákat a közösségi beszélgetések kiaknázásában

Az új funkciók segítenek a kampánytervezésben, és valós idejű visszajelzéseket adnak a trendekről – mindezt egy kiélezett, gazdasági bizonytalanságokkal terhelt hirdetési piacon. A Reddit új, mesterségesintelligencia-alapú hirdetési eszközöket vezet be, amelyek célja, hogy a márkák jobban kihasználják a platformon zajló felhasználói párbeszédeket.

A Reddit hétfőn két új, mesterséges intelligencián (MI) alapuló hirdetési funkciót jelentett be, amelyek célja, hogy a márkák hatékonyabban tudják bevonni a közösséget, és valós párbeszédekre alapozzák kampányaikat. A vállalat szerint a „Reddit Insights” nevű új eszköz valós idejű betekintést ad a marketingesek számára a platformon zajló trendekbe, emellett lehetőséget biztosít új kampányötletek tesztelésére is – írta a Reuters.

Photo Illustrations - Stock Pictures reddit mesterséges intelligencia
A Reddit új, mesterségesintelligencia-alapú hirdetési eszközöket vezet be, amelyek célja, hogy a márkák jobban kihasználják a platformon zajló felhasználói párbeszédeket / Fotó: NurPhoto via AFP

A másik újdonság, a „Conversation Summary Add-ons” nevű funkció lehetővé teszi, hogy a hirdetések alatt megjelenjenek a témához kapcsolódó, pozitív hangvételű felhasználói hozzászólások. Ez közvetlenül mutathatja meg a márkáknak, mit gondolnak az emberek az adott termékről vagy kampányról – mindezt a Reddit közösségének természetes reakcióira alapozva.

A közösségi médiában futótűzként terjed a mesterséges intelligencia

Nemcsak a Reddit, hanem olyan platformok is, mint a Snap vagy a Pinterest, egyre inkább az MI-alapú célzási technológiákra támaszkodnak, hogy vonzóbbá váljanak a hirdetők szemében. A verseny különösen éles, hiszen a gazdasági bizonytalanságok és a változó kereskedelmi szabályozások komoly kihívások elé állítják a globális reklámpiacot.

Az MI-alapú hirdetési eszközök iránti érdeklődést az is jól mutatja, hogy a WPP Media nemrég csökkentette a globális reklámköltésekre vonatkozó idei növekedési előrejelzését: a korábbi 7,7 százalékról 6 százalékra vágták vissza a várható bővülést. A WPP szerint a márkák egyre inkább előnyben részesítik a rugalmas szerződéseket és az automatizált, MI-alapú kampánytervezést.

Mindezek ellenére a Reddit optimista: a cég a második negyedévre a Wall Street várakozásait meghaladó bevételt jósolt. 

Steve Huffman vezérigazgató figyelmeztetett, hogy a Google keresési forgalmában történő változások okozhatnak némi fennakadást a látogatószámokban.

A platform már márciusban is fontos fejlesztéseket hajtott végre: új tartalommoderálási és analitikai eszközöket vezetett be, hogy segítsen a közösségeknek betartani a szabályokat, és hatékonyabban elemezni a tartalmak teljesítményét. Az új, MI-alapú hirdetési funkciók ebbe a stratégiai irányba illeszkednek, amelynek középpontjában a platformon belüli párbeszédek és a felhasználói visszajelzések állnak.

Már a Reddit is felkerült a ChatGPT étlapjára

Megegyezett a közösségimédia-platform és az OpenAI. A generatív AI oktatásához ettől kezdve mindent felhasználhatnak, ami valaha fel lett töltve a Redditre.

 

 

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.