BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Váratlan bejelentés: távozik a magyar Lidl egyik legfontosabb vezetője – „15 év után búcsút intek”

Tőzsér Judit az FMCG szektortól is elköszönt. A vállalati kommunikációs vezető 15 év után távozik a Lidltől.

„Ma egy fontos mérföldkőhöz érkeztem szakmai utamon: 15 év után búcsút intek a Lidlnek” – írta friss LinkedIN bejegyzésében Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Budapest,,Hungary,-,July,3,,2020:,Lidl,Super,Market,Chain
Változás a Lidl Magyarország kommunikációs csapatának élén / Fotó: Shutterstock

A szakember posztjában kifejtette, hogy vállalati kommunikációs vezetőként ez az időszak nem csupán a szakmai kihívások sorát jelentette számára, hanem rengeteg tanulást, fejlődést és értékes emberi, valamint szakmai kapcsolatok építését is. Egyúttal megköszönte minden kollégájának a közös munkát és a sok inspiráló együttműködést. 

„Büszke vagyok arra, amit együtt elértünk, és hálás vagyok a közösen megélt élményekért. A Lidltől való távozással egyben az FMCG szektortól is elköszönök. Izgatottan várom, hogy megosszam, merre visz tovább az utam – hamarosan erről is hírt adok. Köszönöm a bizalmat és a támogató szakmai közösséget; bízom benne, hogy sokakkal lesz még lehetőségünk találkozni vagy együtt dolgozni!” – zárta sorait Tőzsér Judit.

Hivatalos lista: leuralta Magyarországot a Lidl, esélye nem volt se a Sparnak, se a Tescónak – ennyi pénzt hagytak nála a magyar vásárlók

Immár 2020 óta minden évre jut valami komoly nehézség a gazdaság számára, ami akadályozza az FMCG-piac működését is. Ez alól nem volt kivétel 2024 sem. Az FMCG Kereskedelmi Toplista 15 láncának összteljesítménye a 2023-as kerekített 7900 milliárdos bruttó forgalom után 2024-ben megközelítette a 8400 milliárdot. Azonban ez a 6 százalék körüli növekmény önmagában kevés a boldogsághoz, az áremelkedéseket, költségnövekményeket figyelembe véve – derült ki a Trade Magazin közleményéből, amely hagyományosan június első munkanapján jelenteti meg az FMCG Kereskedelmi Toplistát.

Túl nagy átrendeződés történt az egy évvel korábbihoz képest, az 2024-ben is látható volt, hogy

  • a Lidl első helyét senki nem tudja veszélyeztetni, továbbra is az élen áll. Sőt, csaknem 15 százalékos növekménye mellett már 500 milliárd forinttal előzte meg
  • a toplista 2. helyezettjét, a Spart, amelynek növekedése nagyjából csak a 2023-as bővülés harmada, mintegy 5 százalék lett.
  • A Tesco a toplista átlagos bővülése alatti növekedésével is tartja a harmadik helyét.

Ugyanakkor a brit kiskereskedelmi lánc esetében ez a fejlődés jóval impozánsabb, mint a 2023-as volt, amikor az azt megelőző évhez viszonyítva negatív nullán állt bruttó forgalmának változása.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.