Nemzetközi gazdaság

Croctóberi meglepetés: a Crocs most cowboycsizmáival borzolja a kedélyeket

A lassan két évtizedes múltra visszatekintő Crocs taktikája, hogy figyelemmel kíséri a rajongók visszajelzéseit, és igyekszik valóra váltani a sok millió követő legfurcsább álmait is. Úgy tűnik, ez a stratégia most is sikert arat.

A lassan két évtizedes múltra visszatekintő Crocs taktikája, hogy figyelemmel kíséri a rajongók visszajelzéseit, és igyekszik valóra váltani a sok millió követő legfurcsább álmait is, és úgy tűnik, ez mindig elhozza számára a sikert. 

 

A jellegzetes külseje miatt megosztó, de rendkívül kényelmes cipőiről ismert márka, a világjárvány nem hivatalos lábbelije lett, és most ismét megtalálta a módját, hogy az egyedi megjelenést még tovább fokozza. A szeptemberben megjelent zöld színű Shrek-szandál sem volt semmi, de a cipőgyártó múlt héten bemutatott cowboycsizmája minden elképzelést felülmúl. 

A Crocs Classic Cowboy Boot egy igazi cipőkülönlegesség a márka rajongói és gyűjtői számára. A krokodilbőrre hasonlító hímzett textúrájú, fényes sarkantyúval és sheriffcsillaggal ellátott lábbeli, a valódi westerncsizmákat utánozza.

 

 

A gyakran csúfolt Crocs sikerét alátámasztja az is, hogy olyan hírességek állnak a márka mellé, mint Post Maloe, vagy Justin Bieber vagy Bad Bunny, de Jack Nicholson, Steven Tyler és Michelle Obama is előszeretettel viseli a Crocs cipőket. 

A limitált kiadású lábbeli körülbelül háromszor drágább lesz, mint a hagyományos Crocs termékek. Idén október 23-tól lesz elérhető online, illetve korlátozott ideig a Crocs üzleteiben, 120 dollárért (körülbelül 44 ezer forint). 

 

siker híresség Crocs Post Malo
Kapcsolódó cikkek