Heinz

Nem olvadt rá a sajt a tésztára – ötmillió dolláros per lett a vége

Egy floridai nő ötmillió dollárra, átszámítva csaknem kétezermillió forintra perel egy élelmiszergyártó céget, mert a reklámozottnál hosszabb idő alatt készíthető el a bögrés sajtos makarónija.
2022.12.02. 19:27 Olvasási idő: 2 perc

Csak álom marad a ketchupbirodalom

Visszavonta vasárnap a brit-holland Unilever fogyasztásicikk-gyártó konglomerátumra tett, több mint 140 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatát a Kraft Heinz amerikai élelmiszeripari óriáscég.
2017.02.20. 08:46 Olvasási idő: 0 perc

Gyengén fejezte be önálló életét a Kraft és a Heinz

2015.08.12. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Bőszen nyomogatták a vétel gombokat

A részvénypiac nyitáskori emelkedése erős volt, de nem tartott ki. A vezető index 2.5% körüli emelkedéssel kezdték a hetet, de azonnal zuhanásnak is indultak.
2011.08.23. 12:38 Olvasási idő: 0 perc

Imádják az oroszok a Heinz ketchupot

A Heinz élelmiszergyártó profitja 6 százalékkal csökkent a harmadik negyedévben, ugyanakkor a haszon csökkenése nem az eladásoknak, hanem két üzletág értékesítésének az eredménye.
2010.02.25. 14:42 Olvasási idő: 0 perc

Savanyú a ketchup – nem fogynak válságban a szószok

Spórolnak a fogyasztók az élelmiszerkiadásaikon, ezért a jól bevált márkás ketchup, mustár, majonéz és egyéb szószok helyett egyre inkább a kereskedelmi láncok jóval olcsóbb, ám minőségben korántsem annyival rosszabb sajátmárkás termékeiket teszik be a kosarukba. Ez a tendencia pedig a „prémium” gyártók bevételein is meglátszik.
2009.05.29. 11:45 Olvasási idő: 0 perc

Tizenegy százalékkal emelkedett a Heinz profitja

A Heinz felemelte kulcstermékeinek árát, ennek tulajdonítja, hogy a harmadik negyedévben 11 százalékkal nőtt a haszon. A cég tartja magát a teljes évre vonatkozó előrejelzéséhez.
2009.02.24. 14:16 Olvasási idő: 0 perc

Sült krumpli ketchuppal - Örül a válságnak a Heinz

22 százalékkal megugrott a Heinz profitja, annak köszönhetően, hogy a válság miatt a fogyasztók inkább otthon eszik a mirelit sült krumplit, semmint hogy étteremben egyenek.
2008.11.21. 14:26 Olvasási idő: 0 perc

Egyre több a melegeket megcélzó reklám

A nagy márkák évről évre próbálkoznak a bevállalósabb reklámokkal, de a meleghirdetések legtöbbje vitába, bojkottba torkollik - írja a Marketing & Média.
2008.07.11. 11:01 Olvasási idő: 0 perc