márkák

Márkahűség a karantén idején

Ingyenétellel, online jógaórákkal és egyéb ajándékokkal kényeztetik a globális luxuscégek a sanghaji karanténban rekedt ügyfeleiket.
2022.05.13. 06:47 Olvasási idő: 5 perc

A divatipar nagy múltú császárai

A legrégebbi luxusmárkák közül nem egy igen szerényen kezdte, ám a mai napig tartó sikerük titka többek között az, hogy képesek voltak a megújulásra.
2022.05.06. 06:21 Olvasási idő: 7 perc

Vélemény

Márkakommunikáció a koronavírus idején

A közösen átélt krízis olyan összekötő kapocs lehet, amelyre még sokáig emlékezni fognak a fogyasztók, de ehhez ügyesen és méltányosan kell felhasználni a kínálkozó lehetőségeket. Vélemény.
2020.05.20. 17:38 Olvasási idő: 0 perc

Céges dezertőrök

A lojalitás sokszor csak a következő íróasztalig terjed.
2019.01.19. 08:15 Olvasási idő: 0 perc

Apró családi vállalkozásból lettek multik

Egy-egy jelentős világmárka nevét látva gyakran nehéz elképzelni, hogy valamikor apró családi vállalkozásként indult.
2018.11.24. 08:15 Olvasási idő: 0 perc

A szem a lélek, a logó a márka tükre

Egy hétköznapi vásárlásnál kevesen gondolnak arra, hogy a jól megtervezett embléma mögött milyen komoly szakmai munka áll.
2018.10.28. 08:15 Olvasási idő: 0 perc

Kedvencek a múltból

Nemcsak Nobel-díjas tudósokban, hanem retro árucikkekben is erős a magyar: kitekintő az arckrémtől a szőlőitalig.
2018.10.23. 08:15 Olvasási idő: 0 perc

Az egyiknek sikerült, a másiknak nem...

Olyan régen azért nem ért véget a szocializmus ahhoz, hogy feledésbe menjenek a korszak húzónevei.
2018.10.22. 08:15 Olvasási idő: 0 perc

Magyar márkák külföldi „álruhában”

Sokan nem is gondolnák, hogy azok az üzletek, amelyek előtt elsétálnak egy bevásárlóközpontban, mind magyar márkák boltjai, amelyek mégis külföldiként „adják el magukat”.
2018.10.13. 08:15 Olvasási idő: 0 perc

Márkák vándorúton

Már semmi sem az, aminek látszik: rosszul teszi, aki csak a patinás márkanevekre hagyatkozva akar vásárolni a szórakoztatóelektronikai termékek piacán.
2018.10.07. 08:15 Olvasási idő: 0 perc