Különös módot választott egy thaiföldi étterem arra, hogy kedvezményt adjon az ételeinek árából. A fogyasztóktól, pontosabban a testi adottságaiktól függ, hogy mekkora akcióval vásárolhatnak ételt. Az étterem ugyanis felállított egy embernagyságú rácsos kaput, amelyen az egyes fémoszlopokat különböző távolságra helyezte el egymástól. Minél szűkebb helyen préseli át magát a fogyasztó, annál nagyobb kedvezményt kaphat. A vendéglő 120 féle nemzetközi reggelit és német söröket kínál, így különösen nagy a motiváció.
A legkisebb rácsok közötti távolság körülbelül 30 centiméter. Ha ezen valaki átpasszírozza magát, akkor 20 százalékos kedvezménnyel étkezhet – tudta meg a Paraméter.
A „kreatív ötlet” hamar elterjedt a közösségi médiában, az Instagramon és a Facebookon is vírusszerűen terjednek azok a videók, amelyeken az éhes emberek minél kisebb helyen próbálják magukat átpasszírozni a nagyobb kedvezmény reményében.
Persze ez egy idő után kontraproduktívvá válhat, ugyanis a vékonyabb testalkatúak a nagyobb kedvezmények miatt többet rendelhetnek és többször járhatnak oda mindaddig, míg a sok étel miatt felszedett kilók következtében már csak a kisebb kedvezményre jogosító rácsokon férnek át.
A videók alatt sokféle vélemény megjelent, a kommentelőket igencsak megosztotta az akció. Van, aki szerint ez testszégyenítés, és az evészavarokat népszerűsíti, míg más szerint ez egy vicces, jópofa ötlet, amit a világon mindenhol alkalmazni kellene.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.