Különféle díjkedvezmények együttes hatására egyes társaságoknál akár 50 százaléknál nagyobb díjkedvezmény is elérhető lesz az előzetes információk szerint, a biztosítók többsége ugyanis komoly akciókra készül a március elsején kezdődő kampányidőszakban – derül ki az Insura friss felméréséből.
A biztosításközvetítő számításai szerint a tetemes kedvezmények hatására az átlagdíj 15-20 százalékot is eshet a kampányidőszakban. Néhány biztosító ingyenesen kínál választható kiegészítő fedezeteket, ami szintén hozzájárul a biztosítottság szintjének javulásához.
A másfél hét múlva startoló lakásbiztosítási kampány előtt végzett felmérés szerint
Kiderült az is, hogy tavalyhoz képest 49-ről 57 százalékra nőtt azoknak a lakásbiztosítási ügyfeleknek az aránya, akik hallottak már a minősített fogyasztóbarát otthonbiztosításokról (MFO).
Az aktívabbá váló piaci verseny eredményeként a kampány időszakában ismét 15-20 százalékkal mérséklődhet a lakásbiztosítási átlagdíj az év más időszakaihoz képest
– mondta Kozma Gábor, az Insura vezérigazgatója. Hozzátette: ez bőven adhat lehetőséget arra, hogy a korábbi lakásbiztosítási szerződésük feltételeit az ügyfelek még további kiegészítő fedezetekkel bővítsék, miközben az eddigi díjnál alacsonyabb összeget fizetnek
A kampány során a biztosítóknak lehetőségük lesz arra, hogy akár a kampányidőszak közepén is új, azonnal elérhető konstrukciókkal erősítsék versenypozícióikat. Ezért
nem feltétlenül érdemes már az első napokban meghozni a végleges döntést,
de célszerű lehet elkerülni az utolsó napok rohamát is az Insura összegzése szerint.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.