
Lakásbiztosítási kampány: komoly kedvezmények élesednek
Különféle díjkedvezmények együttes hatására egyes társaságoknál akár 50 százaléknál nagyobb díjkedvezmény is elérhető lesz az előzetes információk szerint, a biztosítók többsége ugyanis komoly akciókra készül a március elsején kezdődő kampányidőszakban – derül ki az Insura friss felméréséből.

A biztosításközvetítő számításai szerint a tetemes kedvezmények hatására az átlagdíj 15-20 százalékot is eshet a kampányidőszakban. Néhány biztosító ingyenesen kínál választható kiegészítő fedezeteket, ami szintén hozzájárul a biztosítottság szintjének javulásához.
A másfél hét múlva startoló lakásbiztosítási kampány előtt végzett felmérés szerint
- a szerződéssel rendelkezők 28 százaléka biztosítását öt évnél is régebben aktualizálta,
- 59 százaléka minimum az ajánlatok összehasonlítását el fogja végezni,
- a tavaly már kedvezőbb biztosításra váltók közel kétharmada nem zárja ki az újabb váltás lehetőségét a kedvező tapasztalatok miatt.
Kiderült az is, hogy tavalyhoz képest 49-ről 57 százalékra nőtt azoknak a lakásbiztosítási ügyfeleknek az aránya, akik hallottak már a minősített fogyasztóbarát otthonbiztosításokról (MFO).
Az aktívabbá váló piaci verseny eredményeként a kampány időszakában ismét 15-20 százalékkal mérséklődhet a lakásbiztosítási átlagdíj az év más időszakaihoz képest
– mondta Kozma Gábor, az Insura vezérigazgatója. Hozzátette: ez bőven adhat lehetőséget arra, hogy a korábbi lakásbiztosítási szerződésük feltételeit az ügyfelek még további kiegészítő fedezetekkel bővítsék, miközben az eddigi díjnál alacsonyabb összeget fizetnek
Mikor érdemes dönteni a váltásról?
A kampány során a biztosítóknak lehetőségük lesz arra, hogy akár a kampányidőszak közepén is új, azonnal elérhető konstrukciókkal erősítsék versenypozícióikat. Ezért
nem feltétlenül érdemes már az első napokban meghozni a végleges döntést,
de célszerű lehet elkerülni az utolsó napok rohamát is az Insura összegzése szerint.




