A Nike csütörtökön a vártnál kisebb mértékű negyedéves bevételcsökkenésről jelentett, ami az ünnepi szezonban tapasztalt magas eladásoknak, valamint az új Pegasus Premium és Vomero 18 cipőcsaládok iránti kereslet fellendülésének köszönhető.
A sportruházati óriáscég leértékelte az Air Jordan 1, az AirForce 1 és a Dunk kulcsfontosságú életstílus franchise-okat, mivel igyekszik kiüríteni a régi készleteket és az innovációra összpontosítani.
Ez meghozta a vásárlók kedvét, akik egész évben arra vártak, hogy az ünnepi szezonban tombolhassanak.
Az újonnan piacra dobott tornacipők, amelyek kiadását az új vezérigazgató, Elliott Hill gyorsított fel, szintén elég jól teljesítettek ahhoz, hogy a sportruházati gyártó némi lélegzetvételhez jusson a több negyedéves gyenge kereslet után.
A vállalat harmadik negyedéves bevétele 9 százalékkal 11,3 milliárd dollárra csökkent, szemben az elemzők 11,5 százalékos, 11 milliárdos várakozásával, az LSEG által összeállított adatok szerint.
Az Air Jordan gyártójának részvényei közel 3 százalékkal emelkedtek a meghosszabbított kereskedésben.
A Nike 2 milliárd dolláros takarékossági terve, beleértve a munkahelyek leépítését, egyes termékek kínálatának szűkítését és a vezetői rétegek csökkentését, hozzájárult ahhoz, hogy 54 centes negyedéves részvényenkénti nyereségről számolt be.
Az elemzők átlagosan 29 centet vártak részvényenként.
Trump-gyomrostól tart, de sok-sok pénzt remél a retróvonatra ült Adidas
Magasabb nyereséget, de a vártnál alacsonyabb forgalmat vár az idén az Adidas, és egyre jobban nyugtalanítják a Trump által kirobbantott vámháború fejleményei. A retrósneaker-őrületre alapozó és a Kanye West örökségétől megszabadult Adidas fejlődését megtörheti az észak-amerikai piac beszűkülése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.